sobota, 29 marca 2014

Ogarnij się kobieto !

Już nastała piękna wiosna, a u mnie w pamiętniczku zdjęcia z choinką. No co to ma w ogóle znaczyć.

Witajcie z nadzieją i uśmiechem w Nowym Roczku.
Postanowienie na ten czas to wielkie sprzątanie. Trzymajcie kciuki, by lenistwo mnie nie wessało. Na razie małymi kroczkami coś udaje się uporządkować. Byle do przodu...

Napiszę krótko o mojej wielkiej miłości do koronek, haftów i wszelkich staroci.

Do Opola jeżdżę rzadko, ale na jesieni zdarzyło mi się odwiedzić to miasto w piątek. Sklepy były jeszcze otwarte, więc z ciekawości wdepnęłam do jakiegoś ciuchlandu. I wpadłam, a raczej wypadłam z takimi skarbami, za jedyne 30 zł.






Wprawne oko wypatrzy na ostatnim zdjęciu mała jesienną dekorację, bo ten post miał być napisany już dawno. Ale, co się odwlecze, to nie uciecze.

Serwetki w sam raz będą pasowały na wiosenny stół. Po jakimś czasie zdobyłam i inne skarby, ale o tym następnym razem.

Pozdrawiam serdecznie. Uciekam, bo ciasto się już upiekło i lecę do pracy.
Całusy.
Wasza niewykrochmalona Niebomborka












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz