czwartek, 10 lipca 2014

A może przypadki nie istnieją ?

Szłam wczoraj chodnikiem i patrzę, a tu taki obrazek



Pomyślałam sobie, jak to dobrze być uważnym  w życiu. Trochę pomaga mi w tym oczywiście blogosfera i podglądanie Waszych pięknych obrazów. Człowiek robi się taki bardziej wyczulony.

A dzisiaj spotkała mnie cudowna niespodzianka. Moja kochana BRATNIA DUSZA wysłała do mnie niesamowitą książeczkę ( fotki wstawię w innym czasie ).

I wiedziałam w tym momencie, że nie przez przypadek obfociłam to wczorajsze serce.

To dla Ciebie cudna ULO-CULO

A parę miesięcy temu zdarzyło nam się  jeszcze coś. Piszę nam , bo pomidora obierał ze skórki mój MJ. Pytałam, czy specjalnie tak dla mnie się zabawił w wycinanki. Niestety to był przypadek, ale miły, bo deskę używamy we dwójkę dość często


I tym optymistycznym akcentem kończę, wyznając miłość blogowym koleżankom, do których zaglądam często, ale jeszcze nie odważyłam się odezwać.

Ściskam z całego serca
Niebomborka - sercorka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz