piątek, 2 stycznia 2015

Z blaskiem Gwiazdki w Nowy Rok


Cieszą się dorośli, dzieci
Bóg się rodzi, Gwiazda świeci...

Takie życzenia i gwiazdki ze szkła wysyłałam w Święta rodzinie i znajomym.

Chciałabym, by ta jasność towarzyszyła Wam wszystkim przez cały 2015 rok.
Niechaj to światełko Was ociepla.  


Pokażę jeszcze parę zdjęć, bo sama jestem niepoprawnym wzrokowcem.


Tu troszkę lepiej widać różne kolory szkła , z którego zrobiłam broszkę ( tak moja prywatna wersja to brocha). A jeden kawałek to lusterko i odbija się w nim choineczka.


Taką mam skromną dekorację świąteczną.


I jeszcze gwiazdka przy kapliczce.

A choinka przystrojona w misie, koniki i przeźroczyste bombki. Światełka- kulki, kojarzą mi się z choinką Babci.



Pozdrawiam Was kochani noworocznie.
Mam mocne postanowienie: będę bywać tu częściej ( ha ha ha ha ).
Do zobaczenia w takim razie.

Niebomborka z wtorka
i piątku







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz